
I jakten på fina fönster i Rom, Italien, hittade jag de här på hundra meters avstånd från vårt hotell. Just då tänkte jag att nåja, dom där är stora och fina på sitt sätt men kanske inte några av de bästa jag kommer att få se.
I dag ser jag på fotografiet med nya ögon, de här fönstren är väldigt fina, och blev ett av många fantastiska minnen från en underbar stad.
Vi gick förbi dem många gånger.
Del 10 i min serie med fina fönster hittar du HÄR.




