
Jag tycker att den här bilden blev lite kul för att det som syns i fönstret ser så svartvitt ut.
Det har varit en dag med full fräs igen. Mycket jobb för tidningen men också en del små saker kring projekt jag håller på att avsluta.
På eftermiddagen skötte jag en del ärenden på stan.
Nu på kvällen försöker jag hinna läsa vänners bloggar, men det blir en del avkoppling vid teven också, för på måndag visar Yle Fem många bra program.











