Blomsterdekoration på bordet på restaurang Kapellet där vi firade min vän Ann-Britt i går. Hon avtackades bland annat för allt det jobb hon under många år gjort för Lovisa Historiska Hus. Hon slutade som projektledare för evenemanget 2018.
Jag har som vanligt haft mycket jobb i dag. Undrar många gånger hur jag orkade och klarade mig innan min vikarie Anna kom med i bilden. Så tacksam för att ha henne och även tacksam för många andra kollegor som stöder och som alla på varsitt håll jobbar hårt för vår lokaltidning.

Lite lugnare här än under LHH-evenemanget 😀
Efter att ha tagit en cykeltur på ungefär sex kilometer landade jag i skoaffären där de också säljer väskor. En svaghet för mig! Jag ska ge bort några till marthornas insamling på lördag, för jag har sådana jag inte längre använder så ofta. Nu hade jag behov av en stadig väska, som hålls att stå på golvet. Väskans innandöme får inte falla ihop i slappa delar så att man inte hittar nånting. Den får liksom inte vara som en påse eller en säck 😀
Några av dem som är med i veckans glad måndag!



















