
Tidigare i våras gjorde jag en intervju med en familj som bor i Strömfors bruk. I dag ingår den intervjun i tidningen Östnylands sommarbilaga.
Bilarna som syns på bilden är redaktionens, den ena min och den andra fotografens. Vanligtvis är vi inte miljöbovar, och framförallt är vi inte ovänner som inte kan åka tillsammans 🙂 … men då och då har vi olika arbetstider, till exempel kan jag stanna längre om han ska vidare. Dessutom bor han i Borgå och jag i Lovisa.
Fina fönster del 57 finns HÄR.








