
Den här har säkert blommat ut nu för bilden är tagen i maj. Men visst är blomman vacker.
Det här datumet, den 4 juli, glömmer jag troligen aldrig – för det var vår bröllopsdag från 1998 fram till 2014. Men jag tänker inte längre på dagen med sorg i hjärtat. Åren vi fick tillsammans är ju fyllda av minnen, de allra flesta så roliga och fina att jag fortfarande kan ta upp dem då jag talar med mina vänner. Äktenskapet har utgjort en stor del av mitt liv, varför skulle jag vilja glömma det eller sluta tala om sådant som varit?
I dag är jag nöjd med mitt liv. Jag är fri och på många sätt en annan människa än jag var i tvåsamheten.
Tjohoo, det är måndag! En ny vecka börjar, full av möjligheter!








