Iskonst

När vatten fryser till is kan det gå så här.

Bilden tagen med belysningen på inne i bilen.
Bilden tagen med belysningen på inne i bilen.
Bilden tagen utan belysning inne i bilen.
Bilden tagen utan belysning inne i bilen.

Vackert konstverk av naturen.
Tyvärr var jag tvungen att skrapa bort det från vindrutan för att kunna åka iväg. Men jag hade parkerat på kyrkbacken så jag kunde inte gnissla tänder och svära. Jag försökte bara tänka hur vackert allt som naturen skapar är.