När vatten fryser till is kan det gå så här.


Vackert konstverk av naturen.
Tyvärr var jag tvungen att skrapa bort det från vindrutan för att kunna åka iväg. Men jag hade parkerat på kyrkbacken så jag kunde inte gnissla tänder och svära. Jag försökte bara tänka hur vackert allt som naturen skapar är.