
Hoppa på tåget hos Nacka-Åke har REDSKAP som tema.
Jag hinner med i sista sekunden.
Sitter här med huvudvärk och hjärtklappning efter att Finland lyckades klå Kanada i semifinalen.
Ingen chans att somna på en stund…
Klarar inte riktigt av så spännande matcher mer…
Men kul att vi får möta värdnationen Schweiz i finalen i morgon ❤
Vilka REDSKAP ska vi ta till för att vinna då?
Redskapen på bilden fotograferade jag i all hast tidigare i dag då jag var ute och vattnade i våra odlingsspalter.
