HPT – vilka redskap behövs för VM-guld?

Hoppa på tåget hos Nacka-Åke har REDSKAP som tema.
Jag hinner med i sista sekunden.

Sitter här med huvudvärk och hjärtklappning efter att Finland lyckades klå Kanada i semifinalen.
Ingen chans att somna på en stund…
Klarar inte riktigt av så spännande matcher mer…
Men kul att vi får möta värdnationen Schweiz i finalen i morgon ❤

Vilka REDSKAP ska vi ta till för att vinna då?

Redskapen på bilden fotograferade jag i all hast tidigare i dag då jag var ute och vattnade i våra odlingsspalter.

Only sky is the limit

Gamla knotiga tallar är fina.
Gamla knotiga tallar är fina.

Det känns fortfarande så, att det inte finns någon gräns.
Jag önskar så kunna hålla kvar den här känslan, hitta redskapen som behövs för att jag ska orka se det positiva. Klart att det kommer dalar, jag har små svackor ibland då jag tvivlar på allt… ska jag klara det här?

Var hos min bokförare i dag och fick viktiga saker förklarade för mig. Jag kan inte påstå att jag är särskilt förtjust i försäkrings-, pensions- och skattefrågor.
Men han har hittills varit en klippa.

I och med att jag inte äger någon bil cyklar jag mycket nuförtiden, det känns bra. I dag blev det sju kilometer.

I morgon har jag ett möte som jag ser fram emot.
En hel del av det jag ska syssla med i framtiden vill jag berätta om först efter 16 juli då min uppsägningstid gått ut. Snart är vi där.