… hittade jag i dag i lokala K-affären. Jag tror att jag måste rusa dit och tömma lagret i morgon 😀 … för jag är rädd att sådant jag gillar sedan bara dras bort från sortimentet, eller inte längre tas in i en affär om det är så att bara jag och ingen annan köper dem!
Jag skulle ta foton i dag då kollegan Nette och jag förde ner saker till Skeppsbron inför Nya Östis läsarfest som är på lördag. Men, men… jag GLÖMDE fotografera. Och jag har även fått låna en bil av en varmhjärtad kollega som själv är på mc-utfärd. ”Vad gör jag med bilen”, sa han, ”du får låna den, du kan behöva den i jobbet”. SÅ snällt! Och jo, bilen har varit mycket i farten för Nya Östis ❤












