
Hinner bara med korta inlägg nu. Efter jobbet hade jag ett föreningsmöte. Mycket på G just nu. Borde packa för seglatsen också – men har aldrig varit med om nåt liknande så det är inte helt lätt.
Försöker tänka – vi ska ju liksom inte segla jorden runt 😀








