Den här serien har jag inte varit så flitig med på senaste tid.
Men jag har sett några vackra väggmålningar, flera av dem faktiskt i traktens skolor. Det är så kul att kreativiteten får flöda där i dag. Då jag gick i grundskolan för fyrtio år sedan minns jag inte att det var direkt vanligt attt man fick måla något direkt på väggarna
Den här fina bilden finns i Generalshagens skola. Vet inte vem som är konstnären.

Del 29 i serien finns här, och därifrån kan du gå tillbaka och titta på vackra väggar så långt du orkar 🙂








