… känns extra trevliga att göra i en trivsam miljö.
Ett stenkast från mitt hem ligger Osteria Locale. Sitter man ute på terrassen känns det i och för sig ibland som om man var mitt i en storstad, då motorcyklar och tunga fordon drar förbi på huvudstråket genom stan.
Men det är bara tillfälligt oljud. Och solen värmde på terrassen.



Måndag-tisdag-onsdag… tidningsjobb från tidig morgon till sen eftermiddag. Men känner att jag har fått rätt bra balans nu då medarbetare återvänt från sina sommarlov.









