Här finns mycket information. Jag kanske har visat platsen förr? Men jag tror att här har kommit några skyltar till, annars är det ett slags favorit i repris. Skylten finns i korsningen av Mannerheimgatan och Mariegatan i Lovisa.
Bilden togs tidigare i somras, så att ingen tror att vi har en så här grön oktober månad 😀
Det är bloggaren BP som håller i trådarna för Skyltsöndag. Hos henne hittar du länkar till andra som deltar i den roliga utmaningen.









