Sista söndagen i februari. I morgon redan mars månad!

Önskar ju ändå att Winter time skulle vara över snart. Men prognosen för de följande fem, sex dagarna visar max plus fem grader och en del kalla nätter. Så det gäller att hålla ut. Vilket vi lärt oss i många sammanhang det senaste året.
Hos bloggvännen BP hittar du länkar till andra som är med i denna trevliga utmaning, Skyltsöndag!









